Količina posla Vam se povećala, ali Vam je trenutno još uvijek skupo i riskantno zaposliti još jednu osobu, plaćati doprinose, bolovanja, godišnje odmore?

Kao samozaposlena osoba, bit ću Vaš suradnik, predložit ću Vam rješenja za potencijalne probleme prilikom pripreme događaja, preuzeti dio poslova, biti na raspolaganju prilikom provođenja i sudjelovati u evaluaciji i zaključivanju projekta, a sve to u satnici koju dogovorimo. 

  • kreiranje e-mail kampanje i postavljanje i zakazivanje newslettera 
  • upravljanje e-poštom, održavanje inboxa i odgovaranje na e-mail upite
  • zakazivanje sastanaka i video poziva
  • priprema različitih upitnika i prijavnih obrazaca
  • pisanje dokumenata (ponuda, zapisnika, ugovora, putnih naloga, računa, zamolbi…)
  • kreiranje vizuala za kampanje na društvenim mrežama i odgovaranje na upite kupaca
  • pomoć u kreiranju Google oglasa
  • drugi administrativni poslovi

Zašto Vam baš ja mogu pomoći?

Više od 10 godina radila sam u školi, gdje mi je velik broj sati rada bio papirologija i administracija, a usporedno s poslom u školi radila sam i kao tajnik i administrator u sportskim klubovima i civilnim udrugama. 

Volim tablice, papire i stvari koje su većini ljudi “dosadne”, a dobro uređeni, pripremljeni i odrađeni administrativni poslovi me zaista vesele!   

Cijena usluge:

  1.  
  2.  1. prema broju sati tjedno/mjesečno, 
  3. za sve poslove koje mi želite delegirati u nekom periodu;
  4. cijena sata je od 18 € do 25 €, ovisno o složenosti posla, potrebnim alatima i ukupnom broju sati
  1.  
  2. 2. prema paketu usluga koje ću realizirati u nekom ugovorenom periodu; uobičajena cijena je od 90 € tjedno na više, ovisno o količini i složenosti dogovorenih zadataka, odnosno duljini sklapanja ugovora

Cijene se kreira individualno, prema Vašim potrebama i dolazi Vam kao ponuda na e-mail, 

nakon razgovora u kojem ćete mi predstaviti konkretne potrebe Vaše organizacije, 

odnosno kada konkretiziramo zadatke koje ću preuzeti i rokove za njihovo izvršenje.

Rezervirajte termin za video sastanak

Imate li još dodatnih pitanja i nejasnoća, pošaljite upit na e-mail martina@mbassist.hr ili putem kontakt formea odgovor stiže najkasnije u roku od 2 radna dana.